You are here:  Home  /  Foto en Film  /  2014  /  4×4 Days Luxemburg 17-18 Mei 2014

4×4 Days Luxemburg 17-18 Mei 2014

0 May 18, 2014 in 2014 by

Opeens een flyer van een weekendje in Luxemburg, 0 informatie over hoe of wat, maar toch met een klein groepje op pad gegaan!

Film in origineel formaat FULLHD MP4 (2500MB) 

Vrijdagmiddag opladen/boodschappen/inladen en rond 17:30 vertrokken richting het luxemburgeriaanse land in luxemburg. dus.

Na een goeie 10 minuten op de A15 werd het gelijk weer achteraan het kuddevolk aansluiten :-(

Maar na een aantal kilometers oersaai asfalt de grens bij moastrig gepasseerd!

Ingetuned op Studio Brussel voor de zoet Vlaamse babbel en die arme diesel flink laten werken op de toenemende heuveltjes

Ook mooi :-P

Na wat kilometers nuttig gebruik maken van de zwaartekracht opeens een verdwaalde stuigercombinatie aan de horizon!

Vrolijk aangesloten en na een uur door kleine weggetjes dolen toch maar eene frietteke gehoald.

Toen werd het donker dus snel door naar zaterdagmorgen!
400km rijden maar toch nog wat linten verkocht :P

Prachtige zonopkomst met laag hangende mist, en een verdwaalde Honda!

Bleek er nog meer volk op dat terrein te staan, dus even een wandeling gemaakt

Mooi spul

Links is 8-)

Kijk, zo hoort t!

Genoeg SUVjes, snel door met boeiende fotokes van LIEREN YEAHHHHHHHH

Kwaliteits asjes!

Aanwezige mongols: Patrick d’n blijbakkus deluxe

en Bram!

Deze ken ik niet. maar wel vet natuurlijk.

TED! met DT

Natuurlijk is VOLVOFrankie er ook bij, zonder VOLVO overigens.

Ondertussen had ons hoog niveau terreinrijden al een groots en enthousiast publiek gecreëerd.

Toch nog die nixan op de foto! :P

4×4 Sint Annaland!

Altijd verhelderend in wat ze aanbieden. (reclame op deze site kost 5000 euro per view)

Terwijl Ted een vers remblokje ging monteren (reed nog niet op hout)

Viel mij op dat de Nissan steeds kleiner wordt door alle deuken en bomen

Of worden de Suzuki’s steeds groter? :D

Machtig mooi zo’n Cummins 6lijn met 5000000NM Koppel, jammer dat een 200cc 2takt quad hem verder over het gras moest slepen.. :p

Rob ook aanwezig met zijn nissan!

Mooie grassprietjes, en een gecamoufleerde VW als je goed kijkt!

Vervelend putje..

Blijft een raar kleurtje, geel op een kooi…

Terwijl er ‘hier’ een hoop actie en sensatie te zien was

Bleef Patrick wat verderop rondjes green lanen..?

Lada 8-)

zelfs een TAP, amai amai!

en mooi spul! brandstoftank van ARB, voor als het leven nog niet duur genoeg is. :)

die quads zijn de toekomst gok ik, beetje als Suzuki’s, maar dan GOEHOED!

Parkeerplaats werd steeds krapper naarmate de dag vorderde.

Zal wat kosten, rondom nieuwe remmetjes en voor t mooie schijfjes erbij :p

Jaaahaaa, tja.

Juist ja, die uitdrukking :p

MAAR! Als je maar plezier hebt, dat is wat telt!

Patrick zijn fangroep kwam steeds meer op leeftijdsniveau :)

LARS! met de Toybota tank.

Veert mooi die airshocks, maar dan zie je dit en denk je, nondeju!

het stekkie

met VUuuuuur!

Ge gaat er zoetig en blond van praten, HEEUUURLIJK!

TED met TD de chefkok!

Denk ik.. :p

HENDIG! Vullen met perslucht en water. BAM!

Dn vetbakkus patriek vond de eerste spareribs wat stage 6 ziekteverwekkend ogen en bestelde bij de keet 10 meter verderop verse luxemburgeriaanse frietekes! MEEJ MAJOW zoals ze in die uithoek zeggen.

TEAM Jimny!

Met een verstopte neus, en een paar cm van totale engine vernietiging, amai.

Harry Vulde de vleesvoorraad rap aan!

En zo werd er vredig gegeten.

Weer even een rondje lopen met de camera, altijd leuk.

Ai, das best mooi!

die uitlaat moet ik ook hebben

Luxeburgeriaanse bewoners bewust gemaakt van hout, gekke Hollanders…

Even een startmotortje, geen probleem!

Even een koppeling wisselen, geen probleem!

Tja.. snel door scrollen.

Een extra rondje racen met Patrick, de enige auto die nog rijd…. :O

Met z’n ogen dicht ook gewoon, BIZAR!

VOOLGAS.

Patrick, ongekend irritant omdat die zwart pluimende roestbaksteen nog gewoon rijd!

Volgende project alles Nissan behalve de dynamo Bram!

Zondagmorgen, handig van suzubaru, de modder wegscheppen zodat je er niet op kan vastlopen.

Blijft een Jeep ding. :-P

Ook een mooie stunt, half uur in dit putje staan omdat er eerst een lint gehaald moet worden (!?), gruwelijke waterslag, starten, aanslepen, samen tegelijk, starten op 24v, mooi werk.

Mooi man, hoesjes voor je schokdempertjes, die BMW XZM3,5 deed nog ruiger, maar misschien heeft ie wel plezier!

Stuurlui

Tja, In daglicht op de autostand en flitser uitgeklapt, verkeerd vasthouden, en het verkeerde merk! snel door.

Die is mooi vies 8-)

Verdwaalde Jeep ging bijna off-road :O

en een HONDA!

En met deze vredige foto van een lada sluiten we af!

Mooi terreintje, gezellig volk, volgend jaar weer een keertje :)

En amai, dit is ook zot!


foto gearmudmaniacspijnacker

About the author